Puistolan Urheilijat ry Oman kylän liikuttaja

Talvilomajumpat 2023

Talvilomalla (vk 8) jumpataan Tuulen tuvalla! Tunneille osallistutaan kertamaksulla, joka maksetaan paikan päällä ohjaajalle käteisellä, liikuntaetuuksilla tai mobilepaylla.

Kertamaksu maksetaan ohjaajalle ennen tuntia käteisellä, liikuntaetuuksilla tai mobilepaylla.

Hinta 7€ (jäsen), 10€ (ei jäsen)

Peruutukset tulee tehdä viimeistään 2h ennen tuntia tekstiviestitse numeroon 040 417 7646

Aikataulu:

Maanantai 20.2.
klo 17-17:55 HIIT + streching, ilmoittaudu tästä
klo 18-18:55 Yin -jooga, ilmoittaudu tästä

Tiistai 21.2.
klo 17-17:55 Circuit, ilmoittaudu tästä
klo 18-18:55 Liikkuvampi keho, ilmoittaudu tästä

Keskiviikko 22.2.
klo 9-9:55 Circuit, Ilmoittaudu tästä
klo 10-10:55 Foamroller + venyttely, Ilmoittaudu tästä

Torstai 23.2.
klo 9:30-10:25 Aamu jooga, ilmoittaudu tästä
klo 10:30-11:25 Core + streching, ilmoittaudu tästä


klo 17:30-18:25 Vahva ylävartalo, Ilmoittaudu tästä
klo 18:30-19:25 Barre move, Ilmoittaudu tästä


Tuntikuvaukset ja ilmoittautuminen

HIIT + streching ma 20.2. klo 17-17:55, ohjaaja Tiia S.
Menevä, sykettä nostattava tunti koostuu alkulämmittelystä, HIIT- (high intensity interval training) treenistä sekä kehoa palauttavista venyttelyistä.
Tunnilla vastuksena käytetään oman kehon painoa, joten voit säädellä treenitehoa oman kunnon mukaan. Määräät itse tahdin ja sen, kuinka kovan treenin haluat tehdä. Mukaan tunnille tarvitset

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Yin -jooga ma 20.2. klo 18-18:55, ohjaaja Tiia S.
Yin- jooga tunnilla tehdään pitkäkestoisia (3-10min) ja turvallisesti tuettuja asanoita (asentoja). Liikkeissä harjoitellaan kehon ja mielen tuntemuksien lempeää hyväksymistä ja hermostoa rauhoittavaa hengitystä. Mukaan tarvitset oman joogamaton, mukavat ja lämpimät vaatteet sekä mahdollisesti omat joogablokit.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Circuit ti 21.2. klo 17-17:55, ohjaaja Tiia S.
Circuit ke 22.2. klo 9-9:55, ohjaaja Emilia H.
Circuit eli kiertoharjoittelu on tehokas koko kropan lihaksia vahvistava treeni. Liikkeet tehdään aikaa vastaan omassa tahdissa. Tunnilla tehdään monipuolisia liikkeitä, jotka vahvistavat kehon lihaksia ja kohottavat sykettä. Mukaan tunnille tarvitset reippaan mielen lisäksi sisäliikuntakengät, juomapullon ja jumppamaton.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ, tiistain tunnille

ILMOITTAUDU TÄSTÄ! keskiviikon tunnille

Liikkuvampi keho ti 21.2. klo 18-18:55, ohjaaja Tiia S.

Tunnilla tehdään liikkuvuutta lisääviä liikkeitä ja haastetaan erilaisilla kehonliikkeillä tasapainoa. Tunnille tarvitset mukaan jumppamaton, joustavat vaatteet, sisäkengät ja juomapullon.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Foamroller + venyttely ke 22.2. klo 10-10:55, ohjaaja Emilia H.
Foamroller eli putkirulla avaa lihaskalvoja ja parantaa sen avulla lihasten liikkuvuutta. Tunnilla avataan lihaskalvot ensin putkirullalla ja sen jälkeen tehostetaan vaikutusta vielä venytyksillä. Mukaan tunnille tarvitset liikunnalliset vaatteet, jumppamaton ja juomapullon. Mikäli sinulla on oma putkirulla, voit ottaa sen mukaan, mutta paikalta saat myös lainaksi.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Aamu jooga to 23.2. klo 9:30-10:25, ohjaaja Tiia S.
Ihana kehoa lempeästi avaava aamu jooga, mikä sopii ihan kaikille! Tunti sisältää helppoja harjoitteita yhdistellen eri joogan alalajeja. Tahti on rauhallinen, joten tunnilla on helppo pysyä mukana. Mukaan tarvitset joustavat vaatteet ja oman maton.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Core + streching to 23.2. klo 10:30-11:25, ohjaaja Tiia S.
Tunnilla vahvistetaan keskivartalon pinnallisia sekä syviä tukilihaksia, jonka jälkeen viivytään pidempään kehoa avaavissa ja venyttävissä asennoissa.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Vahva ylävartalo to 23.2. klo 17:30-18:25, ohjaaja Emilia H.
Tunnilla keskitytään ylävartalon lihaksiin ja niiden vahvistamiseen.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Barre move to 23.2. klo 18:30-19:25, ohjaaja Emilia H.
Barre on tehokas koko kehon treeni, joka pohjautuu balettiin sekä joogasta ja pilateksesta tuttuihin ominaisuuksiin. Tunnilla etenkin pakarat, reidet ja keskivartalo pääsee töihin. Balettitangon sijaan tunnilla hyödynnetään jumppakemppejä, jotka toimivat tasapainon tukena. Tunnilla tehdään paljon isometristä eli staattista lihastyötä, jonka avulla kehitetään lihasten kestävyysvoimaa. Liikkeitä tehdään musiikin tempoon, joka auttaa jaksamaan suorittamaan ne viimeisetkin toistot. Hauska tunti, joka ei vaadi aiempaa osaamista tai tietämystä lajeista. Tule rohkeasti kokeilemaan. Mukaan tunnille tarvitset sukat tai liukuvat tossut, juomapullon sekä jumppamaton.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!